inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

مطالب روز دنیا را با ما تجربه کنید
inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

مطالب روز دنیا را با ما تجربه کنید

اگر فدراسیون ۴ تیم به لیگ برتر اضافه کند سقوط نمی‌کنیم

شرفی: پرسپولیس با کریمی ۱۴نفره است/ داور تحت تاثیر جو بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: پرسپولیس با حضور بازیکنی چون علی کریمی ۱۴نفره است.

خبرگزاری فارس: شرفی: پرسپولیس با کریمی ۱۴نفره است/ داور تحت تاثیر جو بود

به گزارش خبرگزاری فارس، اصغر شرفی پس از شکست 2 بر یک برابر پرسپولیس گفت: دفاع یک شیوه خاص است و هر تیمی که بتواند به خوبی انجام دهد کار خوبی کرده‌ است. ما به ضد حملات هم چشم داشتیم و فقط دنبال دفاع نبودیم.

وی ادامه داد: ‌در نیمه اول یک گل زدیم که بازیکنان به همین یک گل راضی شدند. به آنها گفتم با اختلاف یک گل نمی‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم. در نهایت هم ظرف ۵دقیقه بازی را از دست دادیم.

سرمربی مس سرچشمه با انتقاد از داور بازی گفت: داور تحت تأثیر جو بازی بود و تمام سوت‌های ۵۰-۵۰ را به سود پرسپولیس به صدا درمی‌آورد.

شرفی تصریح کرد: ۷۵ دقیقه برابر پرسپولیس پیروز بودیم اما بازیکنان ما تجربه کافی نداشتند. پرسپولیس با علی کریمی ۱۴ نفره است. کریمی به اندازه ۳ بازیکن توانایی دارد و مهار او کار راحتی نیست. برخی از بازیکنان ما تاکنون مقابل مهدوی کیا و کریمی بازی نکرده بودند با این حال مقابل آنها هم کم نیاوردند. کریمی، مهدوی‌کیا و رضایی بهترین‌های پرسپولیس هستند. علی کریمی هنوز از جمله بهترین بازیکنان ایران است ضمن اینکه در دقایق پایانی انرژی ما تحلیل رفته بود.

سرمربی مس سرچشمه با اشاره به حضور هواداران پرشمار پرسپولیس گفت: در بازی‌های خانگی ما صد تماشاگر هم به ورزشگاه نمی‌آید اما امروز ۴۰-۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند. با این حال بازیکنان ما مقابل آنها خوب بودند. شما نیمکت پرسپولیس را نگاه و بازیکنان ما را با آنها مقایسه کنید، هرچند با این همین نفرات ۷۵ دقیقه برابر پرسپولیس بازی کردیم. دوست داشتم امروز بد بازی می‌کردیم اما می‌بردیم.

شرفی در مورد اینکه مس سرچشمه در لیگ می‌ماند یا نه گفت: انسان با امید زنده است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز شویم. امروز هم به خاطر آنکه تجربه لازم را نداشتیم باختیم. من در تیم برق هم که بودم تیم ما خوب بازی می‌کرد اما شکست می‌خورد. مس دیر بسته شده و در نیم فصل هم نتوانستیم یارگیری خوبی کنیم. یارگیری در فوتبال ایران شرایطی دارد که من آن را بلد نیستم.
وی سپس با خنده گفت: اگر فدراسیون ۴ تیم به لیگ برتر اضافه کند شاید بمانیم.

سرمربی مس سرچشمه عنوان کرد: برخی از بازیکنان پرسپولیس خیلی معمولی هستند. اگر این تماشاگر نباشد و پیراهن پرسپولیس را از تن آنها دربیاوریم بازیکنان معمولی هستند اما در جو این ورزشگاه خوب بازی می‌کنند.
 
شرفی در مورد گل دوم پرسپولیس گفت: هنوز نمی‌دانم آن صحنه پنالتی بوده یا نه. برخی می‌گویند پنالتی بوده و برخی هم می‌گویند پنالتی نبوده است. در هر حال سعی می‌کنیم مس را در لیگ برتر نگه داریم. امروز سه امتیاز را که در دست داشتیم به راحتی از دست دادیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد