inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

مطالب روز دنیا را با ما تجربه کنید
inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

مطالب روز دنیا را با ما تجربه کنید

دانلود بازی جذاب Superstars V8 Next Challenge

منبع : www.AsanDownload.com

پس از گذشت مدتی نسبتا طولانی این بار قصد معرفی یک بازی سراسر هیجان و سرعت را داریم که Superstars V8 Next Challenge نام دارد ؛ بازی اتومبیلرانی جذابی که از گرافیکی بسیار بالایی بهره می برد ، پیست های بسیاری زیبا و شبیه سازی شده و نزدیک به واقعیت در این بازی از مهم ترین خصوصیات به شمار می روند ؛ وجود انواع مختلف از ماشین ها و قابلیت ارتقاء آن ها با شرکت در مسابقات و به دست آوردن جوایز مختلف برای تکمیل کردن امکان خودرو از قابلیت هایی هستند که اکثر کاربران در نگاه اول به دنبال آن خواهند بود.
Superstars V8 Next Challenge از GamePlay بسیار قدرتمند بهره می برد که نقش مهمی در راضی نگه داشتن کاربران دارد . جالب است که این بازی جذاب قابلیت استفاده چند نفره از بازی را به کاربران می دهد تا هیجان در مسابقات اتومبیلرانی چند برابر شود. این بازی که تا حدود زیادی شبیه به نسخه های مختلف  Need For Speed است انواعی از خودروها با برند های مختلف و همچنین نمونه های مختلف ساخت شرکت های معروف را در خود جای داده که شبیه سازی آن ها بسیار دیدنی و نزدیک به واقعیت انجام شده است.
محیط کاملا سه بعدی ، ترمز ABS در این بازی ، جاده های مختلف با نقشه ها و همچنین طرح های گوناگون ، قابلیت تغییر دوربین ها و زوایای آن ها ، سازگاری با انواع ورودی ها نظیر کیبورد و GamePad ها و همچنین صحنه های اکشن زیبا با نمایش صحنه آهسته آن ها از مهم ترین خصوصیاتی هستند که در بازی جذاب Superstars V8 Next Challenge به چشم می خورند. نسخه کامل و جدید این بازی در سایت آسان دانلود قرار گرفته تا کاربرانی که به هیجان و سرعت در اتومبیلرانی علاقه فراوانی دارند آن را دریافت کرده و از لحظه لحظه انجام آن نهایت لذت را ببرند.

ادامه مطلب ...

دانلود Need For Speed : Shift 2 Unleashed نهایت سرعت و هیجان

دانلود Need For Speed : Shift 2 Unleashed نهایت سرعت و هیجان

پس از گذشت چیزی حدود 2 سال از ارائه نسخه ای از این بازی بالاخره نسخه دوم یا هفدمین نسخه از سری بازی های نیاز به سرعت با نام Need For Speed : Shift 2 Unleashed  انتشار یافت. بازی فوق العاده جذابی که بازهم EA Games زحمت انتشار آن را کشیده و Slightly Mad Studios کار ساخت و توسعه آن را انجام داده است. این سری که به مانند مدل قبلی تقریبا یک شبیه ساز برای رانندگی در نهایت سرعت است از موتور گرافیکی پیشرفته تری بهره می برد که واقعا جذابیت را در بازی دو چندان کرده است. در نسخه یک هم گرافیک بالای بازی در همان نگاه اول خودنمایی می کرد و ماشین هایی که همه آنقدر جذاب و نزدیک به واقعیت شبیه سازی شده بودند که کاربران را به دنیایی دیگر هدایت می کردند اما در Shift 2 همه این هیجان ها با استفاده از یک سری تغییرات از جمله جذاب تر شدن تصادفات که بسیار نزدیک به واقعیت شده است ؛ اتومبیل های واقعی تر و بسیاری گزینه های دیگر از جمله طبیعی تر شدن رانندگی در این نسخه از مواردی هستند که در همان اولین دور از بازی می توان به وضوح به آن ها پی برد.
در این نسخه به سبب فیلمبرداری از داخل کابین اتومبیل ها و این که هرچه سرعت ماشین افزایش پیدا می کند تصاویر رو به رویی کمی مات می شود هیجان بازی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پیست ها به جای خیابان های شهری پذیرای کاربرانی هستند که قصد دارند تا نیاز به سرعت 17 را در قالب Shift 2 تجربه کنند. 4 قالب مدل اتومبیل که هریک را کاربر بسته به نیاز در طول بازی انتخاب می کند هم از نکات جالب توجه در انجام این بازی به شمار می رود. گروه ماشین های قدیمی یا Retro ، گروه ماشین های با بدنه ی محکم یا Muscle و دو گروه با نام های Legend و Super car ، 4گروهی هستند که کاربر ده ها خودروی موجود را بسته به نیاز از میان این 4 گروه انتخاب می کند. البته مراحل شخصی سازی یا همان Customize خودروها هم در این بازی گنجانده شده تا کاربران بیشتر احساس مالکیت خودروها را داشته باشند. نکته پایانی هم اضافه شدن Autolog در این نسخه از بازی ست که پیش از این در مدل قبلی نیاز به سرعت یعنی Hot Pursuit با آن سروکار داشته ایم.

ادامه مطلب ...

مجموعه بازی های فلش Flash Games v.1 Pack

منبع : آسان دانلود | گیگارایانه

مجموعه بازی ها  آسان دانلود برای علاقه مندان به این گونه بازی ها بسیار اهمیت دارد . از این رو گروه بازی های رایانه ای آسان دانلود تصمیم گرفته است که هر چند وقت یک بار این گونه پک ها را آماده کند و در اختیار کاربران سایت بگزارد . این پک شامل بیش از 40 بازی فلش زیبا میباشد وکه تهیه کننده آن گروه بازی های رایانه ای آسان دانلود میباشد . امید است که این گونه مجموعه ها مورد توجه شما قرار بگیرد .
ویژگی های این پک ها عبارتند از :
- حجم پایین برای سرعت های اینترنت پایین
- هماهنگ با سلیقه های ایرانی
- و . .. .

   نکته : برای اجرای بازی های این پک شما نیاز به برنامه Flash Player خواهید داشت !
دانلود | Download دانلود | Download  | لینک کمکی- حجم  6.25 مگابایت
پسورد | password پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
منبع : گیگا رایانه | آسان دانلودمنبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

مجموعه بازی های فلش Flash Games v.2 Pack

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود 

دومین مجموعه بازی های فلاش را برای علاقه مندان به بازی های کم حجم و قشنگ فلاش آماده کردید که امیدوارم از آن لذت ببرید.
این مجموعه بازی دارای 30 بازی فلاش بدون نصب می باشد.که  امید است که این گونه مجموعه ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد .
ویژگی های این پک ها عبارتند از :
- حجم بسیار کم برای دانلود
- عدم نیاز به نصب بازی
- قابل اجرا در تمامی سیستم عاملها
- بدون نیاز به کامپیوتر پیشرفته و قابل اجرا در تمامی کامپیوتر ها
- هماهنگ با سلیقه های ایرانی
- و . .. .

 دانلود | Download  | لینک کمکی - حجم 11.5 مگابایت
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

مجموعه بازی های فلش Flash Games Pack 3

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

سومین مجموعه بازی های فلاش را برای علاقه مندان به بازی های کم حجم و قشنگ فلاش آماده کردید که امیدوارم از آن لذت ببرید.
این مجموعه بازی دارای 10 بازی فلاش بدون نصب می باشد.که  امید است که این گونه مجموعه ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد .
ویژگی های این پک ها عبارتند از :
- حجم بسیار کم برای دانلود
- عدم نیاز به نصب بازی
- قابل اجرا در تمامی سیستم عاملها
- بدون نیاز به کامپیوتر پیشرفته و قابل اجرا در تمامی کامپیوتر ها
- هماهنگ با سلیقه های ایرانی
- و . ..

 دانلود | Download  | لینک کمی - حجم 5.96 مگابایت
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

بازی ایرانی مهاجمین قورباغه ای Frog Invaders

منبع : www.AsanDownload.com

بازی فوق با عنوان Frog Invadrs مهاجمین قورباغه ای جدیدترین بازی استدیو بازی سازی Msh Games می باشد که با همکاری Fanaei Game Studio ساخته شده است. سبک بازی Action و جدید می باشد در این بازی سبکی جدیدی را تجربه می کنید، داستان بازی بدین شکل می باشد که یک نوع ماده توسط یک دانشمند در شهر حیوانات اختراع می شود و در اثر حادثه ای، این ماده به جوی آب ریخته شده و قورباقه هایی که در کنار دریاچه بودند از آب نوشیده و ... حال وظیفه شما به عنوان یک مامور پاک سازی و جلوگیری از شیوء این اپیدمی می باشد در هر مرحله ابزارهایی وجود دارد که موجب افزایش قدرت شما می شود. همچنین در هر مرحله بر تعداد و قدرت دشمنان افزوده می شود. شما باید مراحل را یکی پس از دیگری سپری کرده و با غول بازی مبارزه کنید و جنگل را از شر این موجودات خلاص کنید.
درباره بازی:
در شهر حیوانات ماده عجیبی در یکی از آزمایشگاهها اختراع میشه و بر اثر اشتباه پروفسور اون ماده به کاناله آبی که در نزدیکی آزمایشگاه هست می افته ماده به همراه جریان آب به جنگل تاریک و مخوف رفته و قورباقه هایی که در اون جنگل زندگی می کردند. طبق روال همیشگیشون از آب نوشیده اما این بار بعد از خوردن آب بدنشان به طرز عجیبی پف کرده و چند برابر حد طبیعی خود می شوند. کم کم این مشکل گریبانگیر قورباقه هایه دیگه در اون جنگل میشه حال جمعیته انبوهی در از این قورباقه ها در جنگل قرار دارند. و قصد پیشروی به شهر پروفسور از رویه تصادف متوجه این موضوع میشه و میفهمه که چه فاجعه ای به بار آورده به ناچار فکری به ذهنش میرسه بله باید غورباقه ها رو نابود کنم اما چطور سپس به یاد یکی از دوستانه خودش میافته که یک مامور مخفی و سریه با هر زحمتی شده اونو پیدا میکنه مسئله رو باهاش در میون میزاره و ماموره ما که یک سوسماره کارو برایه تنها نجات اهالی شهر قبول میکنه اما نمیدونه که چه کاره سنگین و خطرناکی رو قبول کرده سلاح او تنها یک تیرکمان و مهارت هایه خودش اکنون شما باید با این مامور شهر جنگل رو از شر این موجودات ترسناک نجات بدید.

ادامه مطلب ...