inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

مطالب روز دنیا را با ما تجربه کنید
inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

مطالب روز دنیا را با ما تجربه کنید

ADSL، وایمکس یا اینترنت بی‌سیم؟

هفت صبح: ADSL، وایمکس و شبکه‌های بی‌سیم مبتنی بر wifi همچنان مدرن‌ترین راه‌های دسترسی به ‌اینترنت خانگی هستند. هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توان بر اساس نقطه ضعف‌ها و نقطه قوت‌هایشان درباره آنها قضاوت کرد. ما به سراغ تک‌تک آنها رفته‌ایم، قیمت‌های تمام شده‌شان را بررسی کرده‌ایم و حساب کرده‌ایم برای یک کاربر خانگی کدام یک مقرون به صرفه‌تر است. در این رقابت مجبور بودیم کمی ‌قصاوت قلب به خرج دهیم و سخت‌گیر باشیم.

این نوشته می‌تواند یک راهنمای ساده و جمع و جور باشد، در آن خبری از اصطلاحات فنی و گیج‌کننده نیست. ما تمام تعریف‌های ممکن را به زبان ساده ترجمه کرده‌ایم و در نهایت تلاش کرده‌ایم تنها به مخاطب فکر کنیم. به کاربرانی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن سرویس محبوب خود را بشناسند، هزینه‌ها را برآورد کنند و در نهایت با مشت پر پا به بازار بگذارند. در انتهای این نوشته شما یک کارشناس خبره خرید اینترنت خواهید بود و می‌توانید به اطرافیان‌تان مشاوره دهید.

ADSL، وایمکس یا اینترنت بی‌سیم؟
ادامه مطلب ...

حمایت از رویانیان با شعار علیه دایی

حاشیه‌های بازی پرسپولیس و راه‌آهن
دستورات تاکتیکی گزارشگر به ژوزه!

خبرگزاری فارس: در بازی پرسپولیس و راه‌آهن هواداران پرسپولیس علیه سرمربی راه‌آهن شعار دادند.

خبرگزاری فارس: حمایت از رویانیان با شعار علیه دایی/ دستورات تاکتیکی گزارشگر به ژوزه!

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن به مصاف هم رفتند، این مسابقه در نهایت با پیروزی 2 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. حاشیه‌هایی از نیمه دوم این مسابقه در ادامه می‌آید.

* هواداران پرسپولیس با شعار «کریم باید گل بزنه دایی را آتش بزنه» علیه سرمربی سابق خود موضع گرفتند.

ادامه مطلب ...

برتری پرسپولیس مقابل شاگردان دایی

هفته دوازدهم لیگ برتر
خروج قطار از ریل با سانترهای موشک

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر راه‌آهن به رده یازدهم جدول صعود کرد.

خبرگزاری فارس: برتری پرسپولیس مقابل شاگردان دایی/ خروج قطار از ریل با سانترهای موشک

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 18 بین دو تیم پرسپولیس و راه آهن در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر برگزار شد که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

هادی نوروزی در دقیقه 2 و سیدجلال حسینی در دقیقه 16 برای پرسپولیس گلزنی کردند که هر دو گل روی سانترهای دقیق مهدی مهدوی‌کیا به ثمر رسید. پرسپولیس در این مسابقه با برنامه بازی کرد و در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بود.

ادامه مطلب ...

تصاویر دستگیری دختران بدحجاب در سفره‌خانه‌ها

به گزارش ایسنا در ادامه طرح امنیت اجتماعی و امنیت محله محور، ماموران پلیس پایتخت  با مراجعه به منطقه فرحزاد تهران ضمن بازدید از سفره خانه و قهوه خانه های این محل، نسبت به پلمب قهوه خانه های متخلف اقدام کردند.
در این طرح که ماموران یگان های پلیس امنیت، پلیس اماکن و پلیس امنیت اخلاقی به صورت مشترک حضور داشتند، ضمن برخورد با قهوه خانه های متخلف، افراد بدحجابی که در این قهوه خانه ها حضور داشتند را نیز دستگیر کردند.
پلیس پایتخت اعلام کرده است که بزودی این طرح در مناطق دیگر تهران نیز اجرا می شود.
سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت وگو با ایسنا از پلمپ ۸۷ سفره خانه و قهوه خانه متخلف در منطقه فرحزاد تهران خبر داد.
در همین رابطه عکس های ایسنا از اجرای این طرح را مشاهده می‌کنید.
 
ادامه مطلب ...

پیداشدن بند انگشت انسان در بسته همبرگر در قم!! + عکس

یکی از شهروندان قمی در هنگام برش دادن همبرگر با بند انگشت انسان در آن مواجه شده است!!

پنجشنبه شب با مراجعه به فروشگاه عرضه مواد غذایی، چند بسته همبرگر خریداری کرده و تحویل همسرم دادم. همسرم مشغول برش کردن همبرگر بود که ناگهان با بند انگشت یک انسان مواجه شد.

وی از ذکر نامش خودداری کرد ادامه داد: همسرم ابتدا تصور می کرد این قطعه شاید تکه گوشت خرد نشده باشد، اما وقتی برجستگی همبرگر را با چاقو برگرداند، بند انگشت انسان را مشاهده کرد.

این شهروند با اشاره به نامساعد بودن وضعیت روحی همسرش اظهار کرد: دیدن چنین وضعیتی برای همسرم بسیار دردناک و وحشتناک بوده، به گونه ای که وضعیت وی را آشفته کرده است.

پیداشدن بند انگشت انسان در بسته همبرگر در قم!! + عکس

ادامه مطلب ...

عکس: تندر 90 هم وانت شد!!

مدیرعامل ایران خودرو از عرضه وانت تندر 90 به بازار خبر داد.

عکس: تندر 90  هم وانت شد!!

ادامه مطلب ...