inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

مطالب روز دنیا را با ما تجربه کنید
inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

inter90.ir | دانلود رایگان | دنیای سرگرمی

مطالب روز دنیا را با ما تجربه کنید

دانلود بازی جذاب Superstars V8 Next Challenge

منبع : www.AsanDownload.com

پس از گذشت مدتی نسبتا طولانی این بار قصد معرفی یک بازی سراسر هیجان و سرعت را داریم که Superstars V8 Next Challenge نام دارد ؛ بازی اتومبیلرانی جذابی که از گرافیکی بسیار بالایی بهره می برد ، پیست های بسیاری زیبا و شبیه سازی شده و نزدیک به واقعیت در این بازی از مهم ترین خصوصیات به شمار می روند ؛ وجود انواع مختلف از ماشین ها و قابلیت ارتقاء آن ها با شرکت در مسابقات و به دست آوردن جوایز مختلف برای تکمیل کردن امکان خودرو از قابلیت هایی هستند که اکثر کاربران در نگاه اول به دنبال آن خواهند بود.
Superstars V8 Next Challenge از GamePlay بسیار قدرتمند بهره می برد که نقش مهمی در راضی نگه داشتن کاربران دارد . جالب است که این بازی جذاب قابلیت استفاده چند نفره از بازی را به کاربران می دهد تا هیجان در مسابقات اتومبیلرانی چند برابر شود. این بازی که تا حدود زیادی شبیه به نسخه های مختلف  Need For Speed است انواعی از خودروها با برند های مختلف و همچنین نمونه های مختلف ساخت شرکت های معروف را در خود جای داده که شبیه سازی آن ها بسیار دیدنی و نزدیک به واقعیت انجام شده است.
محیط کاملا سه بعدی ، ترمز ABS در این بازی ، جاده های مختلف با نقشه ها و همچنین طرح های گوناگون ، قابلیت تغییر دوربین ها و زوایای آن ها ، سازگاری با انواع ورودی ها نظیر کیبورد و GamePad ها و همچنین صحنه های اکشن زیبا با نمایش صحنه آهسته آن ها از مهم ترین خصوصیاتی هستند که در بازی جذاب Superstars V8 Next Challenge به چشم می خورند. نسخه کامل و جدید این بازی در سایت آسان دانلود قرار گرفته تا کاربرانی که به هیجان و سرعت در اتومبیلرانی علاقه فراوانی دارند آن را دریافت کرده و از لحظه لحظه انجام آن نهایت لذت را ببرند.

قابلیت های کلیدی بازی Superstars V8 Next Challenge :

- گرافیک بسیار جذاب بازی
- محیط سه بعدی بازی
- موزیک ها و صداهای کاملا هماهنگ و موزون
- امکان انجام بازی به صورت چند نفره
- شبیه سازی فوق العاده رنگ ها ، جاده ها و اتومبیل ها
- صحنه های اکشن زیبای بازی
- سهولت در نصب و اجرا
- مناسب برای سنین مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 طریقه فعالسازی : برای کرک کردن بازی کافیست پس از نصب آن فایل موجود در پوشه Mini را با یکی از نرم افزارهای شبیه ساز در داخل یک درایو مجازی بارگزاری نمائید. برای نصب هم کافیست برروی Setup کلیک کرده و مراحل نصب را دنبال کنید.

 قیمت: 9.95 دلار آمریکا
 دانلود Superstars V8 Next Challenge - سرور راپید شیر
 دانلود - 619 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم

 دانلود Superstars V8 Next Challenge - سرور آسان دانلود دانلود - 619 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد